Digital pakkeautomat for praktisk ut- og innlevering av pakker

Dagens forbruker forventer en sømløs leveringsopplevelse som er avhengig av sikkerhet, bekvemmelighet og tilgjengelighet 24/7. Med en stadig økning i netthandel og økt behov for kontaktløs levering, kan det være utfordrende å håndtere den stigende tilstrømningen og håndteringen av pakker. Våre pakkeskap tilpasses nettbutikker, resepsjoner, varedistributører, forretningskjeder, distributører - egentlig alle typer organisasjoner. Som en av de største leverandørene i verden på pakkeskap, kan du være trygg på at vi har kunnskap og erfaring om de teknologiske hensynene som må tas og prosessendringene som gir den mest optimale løsningen for din bedrift. Vi tilbyr ulike løsninger som alle ivaretar dine krav til sikkerhet, komfort og valgmuligheter.

Kontaktløs og enkel levering – når det passer deg

Enkel håndtering av pakker

Kundene, ansatte eller beboerne bestemmer selv når og hvor de vil hente eller sende pakken. Pakkeskapet åpnes med en app eller unik hentekode som sendes per sms og e-post.

Klikk og hent

Netthandel er en økende trend og sammen med behovet for kontaktløs levering er det er en viktig del av brukeropplevelsen for henting og levering av pakker uten tidsbegrensninger, når det passer mottaker.

Pakkesporing

Pakken kan spores hele veien fra utsendelses- til leveringstidspunktet. Like sikkert og enda enklere enn å bruke bank-ID.

Døgnåpent

Våre elektroniske pakkeskap er gir tilgjengelighet 24 timer i døgnet, 7 dager i uken, og utlevering er gjort på mindre enn 30 sekunder.
Pakkeutlevering

Total sikkerhet og risikoreduksjon for dine forsendelser

Resepsjonsdrift

En levering - ikke flere leveranseforsøk. Ingen unødvendig trafikk av transportører inne på kontoret. 

Internlogistikk

Bedre ressursutnyttelse og større fleksibilitet

Servicetilbydere

E-post varsel om ankommet sending - signatur ikke nødvendig