Automatisert, intelligent pakkeskap løsning som forenkler levering, henting, oppbevaring og håndering av pakker. Samtidig sparer brukerne både tid og penger.

Neopost lanserer Packcity, den automatiserte, intelligente skapløsningen for pakkeleveranser, i Europa. En kostnadseffektiv løsning som minimaliserer bruken av ressurser ved håndteringen av innkommende pakker.

Automatiserte pakkeskap reduserer presset på medarbeidere

Etterhvert som volumet av innkommende forsendelser vokser, er det ofte resepsjonen eller varemottak som må håndere den økende mengden. Pakkene må registreres manuelt, før de distribueres til den riktig mottakeren eller oppbevares til de blir hentet. I begge tilfeller er postmottak ansvarlig for å oppbevare pakkene trygt, noe som krever ressurser og muligens gjør personalet til et mål for urettferdig kritikk når gjenstander blir borte. Videre kan henting ofte bare utføres til bestemte tider – noe som forårsaker kø, etterslep og frustrasjon for alle parter.

Døgnkontinuerlig sikkerhet og tilgjengelighet

 Packcity er en sikker, døgnåpen løsning. Når pakkene leveres, skannes de og tildeles et skap. Personalet i resepsjonen eller på varemottak kan deretter bruke den integrerte berøringsskjermen og den interne adresseboken – som lastes inn under installasjonen og deretter oppdateres automatisk hver dag – for å varsle mottakeren med en unik engangskode. De kan deretter bruke koden for å hente pakkene sine når det passer – resepsjonen eller postmottak trenger ikke å være betjent. 

Omfattende statusinnsikt for innkommende pakker

Packcity er kompatibelt med Track Inside, Neoposts løsning for sanntidssporing av innkommende leveranser, for fullstendig pakkestatussynlighet over hele virksomheten. Dette er særlig nyttig for organisasjoner som består av flere anlegg og campuser, for eksempel universiteter. 

Packcity er tilgjengelig for organisasjoner i hele Europa. Hvis du vil ha mer informasjon, kan du gå til lokal produktside.