Quadient. Fordi relasjoner betyr noe.

VÅRT MÅL

Å hjelpe kunder med å forenkle og forbedre relasjonene mellom mennesker og det som viktig for dem.

VÅR VISJON 

Å være den drivende kraften bak verdens mest meningsfulle kundeopplevelser.

VÅR MISJON

Sammen fokuserer vi på å levere løsninger som skaper relevante og personlig tilpassede kundeopplevelser.

Fordi alle møtepunkter betyr noe.

For alle bedrifter – små eller store, lokale eller globale – er hver enkelt kundeinteraksjon avgjørende.

Quadient er den drivende kraften bak noen av verdens mest meningsfulle kundeopplevelser. Vi hjelper organisasjoner å levere eksepsjonelle opplevelser, ved å fokusere på fire nøkkelelementer i våre tjenester:

Styring av kundeopplevelser

Styring av kundeopplevelser

For bedrifter som må konkurrere ved å levere eksepsjonelle kundeopplevelser, tilbyr vi omnikanal programvareløsninger og ekspertise som leverer meningsfylte kundeinteraksjoner etter gjeldende retningslinjer.

Post-relaterte løsninger

Postrelaterte løsninger

For organisasjoner som har behov for å forenkle behandling av post, tilbyr vi maskinvaren, programvaren og ekspertisen som kreves for å levere nøyaktig fysisk kommunikasjon, til rett tid.

Automatisering av forretningsprosesser

Automatisering av forretningsprosesser

For bedrifter som vil effektivisere dokumentproduksjonsprosessen og arbeidsflyten, tilbyr vi digitale løsninger som hjelper til med å automatisere kommunikasjon og akselerere kontantstrømmen.

Pakkeboks-løsninger

Digitale postkasser og pakkeskap 

For bedrifter og personer som har behov for å håndtere et økende volum av forsendelser og returer, har vi en smart og sikker hente/levere-løsning som tilbyr enkelhet og trygghet.

Quadient støtter hundretusenvis av kunder verden over, på deres vei mot å skape relevante, personlig tilpassede forbindelser og oppnå kundeopplevelser uten sidestykke. Våre løsninger gjør det mulig for organisasjoner å kontinuerlig og automatisk skape og levere meningsfulle interaksjoner når det betyr mest – på tvers av alle kanaler.

Quadient har dokumenterte, gode resultater på utvikling, drift og support av pålitelige løsninger. Vi forstår trendene i markedet, lytter til kundene og responderer med relevante innovasjoner. Hvert år foredler Quadient omtrent 8 milliarder forretningstransaksjoner om til meningsfylte, persontilpassede opplevelser.

Hos Quadient hjelper vi selskaper å bygge sterke relasjoner til kundene deres.

Fordi alle møtepunkter betyr noe.