Opphør

Opphør av gammel maskin

Etter at du har tatt i bruk din nye frankeringsmaskin er det viktig at den gamle blir stengt. Dette gjør du ved å ringe 22 90 14 00 velg teknisk support og avtal opphør. Ved innsendelse av maskinen påfører du forsendelsen returnummeret du har fått oppgitt. Når maskinen er mottatt gjennomfører vi opphøret. 

Overfør portopenger til din nye maskin konto

Umiddelbart etter at opphøret er registrert og gjennomført gir vår serviceavdeling beskjed til Bring om å overføre eventuell resterende porto på din gamle maskinkonto til din nye maskinkonto. Selve overføringen tar ca 2 uker så det er lurt å sette inn portopenger på din nye maskinskonto med en gang. Du mottar egen e-post fra Bring med kid- og konto nummer for din nye frankeringsmaskin.

Du betaler leie inntil maskinen er opphørt

Husk at leie, ladekontrakt og oppdateringsgebyr på den gamle maskin løper inntil maskinen kommer til oss for opphør. Derfor er det viktig å sende maskinen inn for opphør så fort dere mottar den nye maskinen

Retur adresse for opphør av gammel maskin

Ved innsendelse av maskinen oppgir du avsender og returnummeret du har fått når du avtalte opphør med teknisk support. Når maskinen er mottatt gjennomfører vi opphøret.

  • Neopost Norge AS, Jerikoveien 18, 1067 Oslo