Hvordan bygge en fysisk bedrift i en digital tidsalder ​

Hvordan bygge en fysisk bedrift i en digital tidsalder ​

Selv om digitale bedrifter stadig vokser raskere enn tradisjonelle fysiske forretninger, betyr ikke det at de fysiske butikkene er satt ut av spill. Enkelte bransjer er av en art som betyr at fysiske butikker aldri vil forsvinne helt, og innenfor enkelte sektorer er det til og med et vekstområde...
Bedre sluttresultatet med flerkanalskommunikasjon

Bedre sluttresultatet via flerkanalskommunikasjon

Dagens kunder mottar, deler og søker informasjon på forskjellige måter. De skanner e-post, sjekker påminnelser via meldinger, surfer på nettet, mottar brosjyrer og brev i posten og mye mer. For å kunne kommunisere med kundene må bedriftene forstå hvordan de ønsker å holde kontakten. En strategi for...
Mestring av flerkanalskommunikasjon

Mestring av flerkanalskommunikasjon

I dag finnes det mange ulike måter å kontakte kundene på – brevpost, e-post, sosiale medier osv.– det er viktig å ha en god strategi for flerkanalskommunikasjon. Hvis du lar kundene velge hvordan de vil bli kontaktet, og tilpasser meldingene du sender til dem , hjelper det din bedrift med å gjøre...
Subscribe to RSS - Programvare for flerkanalskommunikasjon