Slik gjør du det halvdigitale hjemmekontoret heldigitalt

Slik blir det halvdigitale hjemmekontor heldigitalt

For mange virksomheter betyr en digital transformasjon at fordelene med automatisering skjer på tvers av en rekke prosesser . Disse inkluderer tids- og kostnadsbesparelser, driftseffektivisering og forbedret økonomistyring. Men når personer jobber hjemmefra, går de ofte tilbake til å gjøre ting på...
Hvordan bygge en fysisk bedrift i en digital tidsalder ​

Hvordan bygge en fysisk bedrift i en digital tidsalder ​

Selv om digitale bedrifter stadig vokser raskere enn tradisjonelle fysiske forretninger, betyr ikke det at de fysiske butikkene er satt ut av spill. Enkelte bransjer er av en art som betyr at fysiske butikker aldri vil forsvinne helt, og innenfor enkelte sektorer er det til og med et vekstområde...
Derfor bør både fysisk og elektronisk post være del av postprosessen din

Derfor er både fysisk og elektronisk post viktig

Digitale kanaler gir mange bedrifter både kostnadseffektive og raske måter å kommunisere med kundene på. Til tross for veksten i digital kommunikasjon og dens brede popularitet, kan den ikke erstatte tradisjonell, fysisk post. Det er ting som alltid vil være bedre å sende og motta fysisk . Derfor...
Har fysisk post fortsatt en rolle i kundekommunikasjon?

Har fysisk post fortsatt en rolle i kundekommunikasjon?

Det er noen ganger lett å glemme at e-post, sosiale medier og tekstmeldinger ikke alltid har eksistert. Men til tross for vår nesten konstante eksponering for digitale kommunikasjonformer, spiller fysisk post fremdeles en viktig rolle i den generelle kommunikasjonsblandingen. Brukes den til riktig...
Bedre sluttresultatet med flerkanalskommunikasjon

Bedre sluttresultatet via flerkanalskommunikasjon

Dagens kunder mottar, deler og søker informasjon på forskjellige måter. De skanner e-post, sjekker påminnelser via meldinger, surfer på nettet, mottar brosjyrer og brev i posten og mye mer. For å kunne kommunisere med kundene må bedriftene forstå hvordan de ønsker å holde kontakten. En strategi for...
Små endringer som skaper stor vekst

Små endringer som skaper stor vekst

Det er utfordrende å starte en bedrift, og mange må gi tapt i løpet av de første tre årene. I USA mislykkes 25% av alle små bedrifter i løpet av det første året, 36% innen år to og 44% innen år tre.
Ineffektive kommunikasjonsprosesser

Ineffektive kommunikasjonsprosesser

Ineffektivitet i kommunikasjonsprosessen påvirker kundens tilfredshet. Sentralisering og automatisering kan bidra til å snu situasjonen.
Mestring av flerkanalskommunikasjon

Mestring av flerkanalskommunikasjon

I dag finnes det mange ulike måter å kontakte kundene på – brevpost, e-post, sosiale medier osv.– det er viktig å ha en god strategi for flerkanalskommunikasjon. Hvis du lar kundene velge hvordan de vil bli kontaktet, og tilpasser meldingene du sender til dem , hjelper det din bedrift med å gjøre...
Oppnå mer med markedsføringen

Oppnå mer med markedsføringen

Dagens kunder har mange valgmuligheter og mottar via e-postkassen eller andre kanaler en stadig strøm av mer eller mindre gode tilbud fra virksomheter som forsøker å komme i kontakt med dem. Hvis ditt tilbud skal bli hørt, og få en akseptabel avkastning, må markedsføringen gjøre et sterkt inntrykk...
Slik garanterer du nøyaktig kundekommunikasjon

Slik garanterer du nøyaktig kundekommunikasjon

Alle firmaer vil bruke effektiv kommunikasjon, og dette innebærer å levere riktig melding til kundene til riktig tid – på riktig måte. Dessverre kan det være langt fra enkelt å sette dette ut i praksis. Bedrifter kan kontakte kunder på en rekke forskjellige måter , herunder fysisk post og et stort...

Pages

Subscribe to RSS - Kundetilfredshet